تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد

کامران فرج زاده؛ محمدتقی تقوی فرد؛ عباس طلوعی اشلقی؛ علیرضا رشیدی کمیجان

دوره 9، شماره 34 ، شهریور 1402، ، صفحه 32-1

https://doi.org/10.22054/nms.2023.69807.1453

چکیده
  امروزه بسیاری از زمینه‌های تحقیقاتی و کسب‌وکار به‌نوعی با افکار، تصویرها و الگوهای ذهنی کاربران و مخاطبان خود سروکار دارند‌. لذا شناخت و آگاهی از نحوه‌ی طرز فکر افراد، مشتریان و مخاطبان یک مجموعه در مورد آن، تأثیر فراوانی بر اخذ تصمیمات مناسب از سوی مدیران آن مجموعه، درراستای پیشبرد اهداف و حل مسائل مختلف دارد. از طرفی جمع‌آوری ...  بیشتر